20 de abril de 2013

Les aromàtiques s’ensenyoreixen dels centres

L’enjardinament del centre educatiu, a més de millorar l’espai on aprenem, és una oportunitat per  treballar amb l’alumnat de totes les edats, aspectes com la responsabilitat, la importància de la biodiversitat, les formes i propietats naturals de les plantes, l’herència cultural dels seus usos, entre d’altres. A continuació us deixem amb un parell d’articles de l’Escola La Salle de Gràcia i de l’alumnat de l’Institut Consell de Cent.

Plantem i cuidem el jardí de l’institut Consell de Cent
L’alumnat de 1r d’ESO C hem plantat flors, plantes com l’espígol, el romaní, l’heura, el lliri i arbres com el roure, l’alzina o el magraner, els quals ens ha regalat l’Agenda 21 Escolar. Estem contents de que puguem fer més bonica la nostra escola i que els alumnes de PQPI ens hagin fet les jardineres. Estem aprenent a cuidar les plantes, respectar els espais naturals i esperem donar exemple als nostres companys de tot el centre. Això ens fa molt alegres perquè col·laborem a cuidar el nostre entorn.

Ashan Ahmad, Sadia Akther, Dina El Leouaa, Carina Gonzalez, Soldiamar Jarro, Willy Montero, Karen Ruiz i Victor Tapia

El passadís de plantes aromàtiques de La Salle–Gràcia
Al passadís d’educació inicial i infantil hem posat unes jardineres i hi hem plantat diferents plantes aromàtiques: camamilla, orenga, menta, farigola i romaní. Vàrem decidir fer-ho perquè el passadís és de vidre i paret i ens sembla massa fred. Ara, amb les plantes, li hem donat vida. Cada curs va plantar les seves i ells mateixos s’encarreguen de cuidar-les i regar-les. Les plantes van ser triades entre les que l’Agenda 21 Escolar ens van proporcionar i així, el dia de Sant Ponç, quan estiguin crescudetes, les podarem i podrem fer-ne bossetes d’olors. Ara, tenim un passadís que, quan hi passem, té vida i fa una olor molt bona!


 18/04/2013

No hay comentarios: