Espais flexibles, agradables, amplis, oberts, lluminosos, amb color configuren el nou model pedagògic que ha inaugurat el Col·legi Jesuïtes Gràcia – Kostka. Ho voleu conèixer?
El dijous 22 de gener a la tarda vam obrir les portes al nou espai d’educació infantil dels primers 6 anys. No només vam presentar uns nous espais sinó també una nova metodologia i organització per ensenyar als nostres infants.
El MOPI és un model pedagògic fruit del compromís d’una profunda transformació de l’educació en el centre: construir entre tots una nova escola amb un nou model basat en els principis i valors de la pedagogia ignasiana i en el diàleg permanent amb els darrers avenços de la pedagogia, la psicologia i la neurociència. Tot això per educar persones amb un fort projecte vital, capaces de conduir la seva pròpia vida en el present i el futur del segle XXI.
Són espais flexibles que permeten la mobilitat, agrupar els alumnes de diverses maneres, agradables, amplis, oberts, lluminosos i amb color. Estan pensats per afavorir hàbits d’ordre, fomenten la compartició, les relacions, faciliten l’atenció individualitzada i també les activitats per grups grans. Altres característiques a destacar del MOPI són la implicació de les famílies, els recursos digitals, els continguts en valors, el temps flexibles, l’educació ambiental amb el nostre hort urbà i l’avaluació dinàmica.
Creiem fermament en aquest projecte de canvi i ho estem duent a terme amb la màxima implicació i il·lusió.
En aquesta notícia publicada a La Vanguardia podreu conèixer-ne més detalls.
El MOPI és un model pedagògic fruit del compromís d’una profunda transformació de l’educació en el centre: construir entre tots una nova escola amb un nou model basat en els principis i valors de la pedagogia ignasiana i en el diàleg permanent amb els darrers avenços de la pedagogia, la psicologia i la neurociència. Tot això per educar persones amb un fort projecte vital, capaces de conduir la seva pròpia vida en el present i el futur del segle XXI.
Són espais flexibles que permeten la mobilitat, agrupar els alumnes de diverses maneres, agradables, amplis, oberts, lluminosos i amb color. Estan pensats per afavorir hàbits d’ordre, fomenten la compartició, les relacions, faciliten l’atenció individualitzada i també les activitats per grups grans. Altres característiques a destacar del MOPI són la implicació de les famílies, els recursos digitals, els continguts en valors, el temps flexibles, l’educació ambiental amb el nostre hort urbà i l’avaluació dinàmica.
Creiem fermament en aquest projecte de canvi i ho estem duent a terme amb la màxima implicació i il·lusió.
En aquesta notícia publicada a La Vanguardia podreu conèixer-ne més detalls.
No hay comentarios:
Publicar un comentario