La xarxa d'autobusos de TMB ha
iniciat una transformació cap un model ortogonal, en el qual les línies
tenen sentits vertical (V), horitzontal (H) i diagonal (D), que es
troben en punts d'intercanvi.
El passat 1
d'octubre es va començar a implantar la primera fase de les 28 línies
previstes per a la nova xarxa. En concret s'han estrenat 5 línies (88,8
quilòmetres) que substitueixen a 7 de les anteriors.
Segons TMB, el disseny de la nova xarxa d’autobusos obeeix a uns
criteris basats en els d’una ciutat intel·ligent i els beneficis que
se'n deriven són:
- Traçats el màxim de rectilinis possibles.
- Noves infraestructures per afavorir la velocitat i la regularitat.
- Sistemes avançats d’informació per als usuaris. - Un sol transbordament per trajecte en el 95% dels trajectes. Més informació sobre la nova xarxa d'autobusos. |
|
Publicat el 30/10/2012 |
17 de noviembre de 2012
A BARCELONA, EL BUS SENSE EMBOLICS
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario