ABELLA, T.
T de treball infantil.
Barcelona: Intermón Oxfam, 2003. 28 p.
A partir de 9 anys. La noia protagonista ajuda en les tasques domèstiques, ven cebes i va a l’escola.
BAUMANN, A. S.
D’on ve?
Barcelona: Cruïlla, 2005. [24] p.
A partir de 6 anys. Explica l’origen d’objectes, roba, aliments i altres productes quotidians.
CAPDEVILA, R.
Les tres bessones i la volta al món en 3 pantalons. Barcelona: Icaria, Intermón Oxfam, Cromosoma, 2004. 40 p.
A partir de 4 anys. Explica com viuen i treballen les persones que intervenen en la fabricació d’uns texans: recol·lectors de cotó, costureres, etc.
CAPDEVILA, R.; CAPDEVILA, C.
Les tres bessones marquen un gol.
Barcelona: Icaria, etc., c2002. [40] p.
A partir de 4 anys. Una història per entendre què és l’explotació infantil i què podem fer com a consumidors per intentar combatre-la.
T de treball infantil.
Barcelona: Intermón Oxfam, 2003. 28 p.
A partir de 9 anys. La noia protagonista ajuda en les tasques domèstiques, ven cebes i va a l’escola.
BAUMANN, A. S.
D’on ve?
Barcelona: Cruïlla, 2005. [24] p.
A partir de 6 anys. Explica l’origen d’objectes, roba, aliments i altres productes quotidians.
CAPDEVILA, R.
Les tres bessones i la volta al món en 3 pantalons. Barcelona: Icaria, Intermón Oxfam, Cromosoma, 2004. 40 p.
A partir de 4 anys. Explica com viuen i treballen les persones que intervenen en la fabricació d’uns texans: recol·lectors de cotó, costureres, etc.
CAPDEVILA, R.; CAPDEVILA, C.
Les tres bessones marquen un gol.
Barcelona: Icaria, etc., c2002. [40] p.
A partir de 4 anys. Una història per entendre què és l’explotació infantil i què podem fer com a consumidors per intentar combatre-la.
ELKINGTON, J.; HAILES, J.
La guia del jove consumidor verd.
Barcelona: Antoni Bosch, 1990. 95 p.
A partir de 9 anys. Consells de bones pràctiques per aplicar en el dia a dia, tant a casa com a l’escola.
HOLLYER, B.
Tothom a taula: què mengen els nens i nenes del món. BCN: Intermón Oxfam, 2003. 41 p.
A partir de 8 anys.
Preguntas y respuestas sobre Comercio Justo. Barcelona: Setem, 1999. 32 p.
A partir de 10 anys. 30 preguntes i les seves respostes ens donen una visió que va més enllà del concepte i ens proposen què podem fer perquè les relacions comercials siguin més justes.
READMAN, J.; HONOR ROBERTS, L.
Salvo el món en un matí.
Barcelona: Beascoa, 2006. 32 p. Per a nens i nenes entre 8 i 10 anys.
SABATÉ, T.; CULLA, T.
Anem al mercat. 2a ed.
Barcelona: Miquel A. Salvatella, 1994. 53 p.
A partir de 3 anys. A través de les imatges podem dialogar amb els més petits i fomentar una compra més sostenible
Agenda 21 Escolar
La guia del jove consumidor verd.
Barcelona: Antoni Bosch, 1990. 95 p.
A partir de 9 anys. Consells de bones pràctiques per aplicar en el dia a dia, tant a casa com a l’escola.
HOLLYER, B.
Tothom a taula: què mengen els nens i nenes del món. BCN: Intermón Oxfam, 2003. 41 p.
A partir de 8 anys.
Preguntas y respuestas sobre Comercio Justo. Barcelona: Setem, 1999. 32 p.
A partir de 10 anys. 30 preguntes i les seves respostes ens donen una visió que va més enllà del concepte i ens proposen què podem fer perquè les relacions comercials siguin més justes.
READMAN, J.; HONOR ROBERTS, L.
Salvo el món en un matí.
Barcelona: Beascoa, 2006. 32 p. Per a nens i nenes entre 8 i 10 anys.
SABATÉ, T.; CULLA, T.
Anem al mercat. 2a ed.
Barcelona: Miquel A. Salvatella, 1994. 53 p.
A partir de 3 anys. A través de les imatges podem dialogar amb els més petits i fomentar una compra més sostenible
Agenda 21 Escolar
No hay comentarios:
Publicar un comentario