20 de enero de 2021

Joves per l'emergència climàtica

 Els nois i noies tenen un paper clau en la lluita contra el canvi climàtic, però... sabem realment què hi ha darrere aquest concepte? A través d’aquestes sessions entre els mesos de febrer i abril investigarem sobre diversos aspectes del canvi climàtic i ens acompanyaran científics que estan fent recerca en la temàtica. 

 

 EN QUÈ CONSISTEIX "JOVES PER L'EMERGÈNCIA CLIMÀTICA"? 

1. Sessió informativa: destinada al professorat implicat en aquesta proposta, es realitzarà el dia 10 de febrer de manera virtual, de 17:30 a 18:30h. Us explicarem els detalls del procés i us donarem els materials per treballar amb l'alumnat a l'aula.

2. Treball amb l'alumnat i acompanyament dels científics: entre el febrer i l’abril, professorat i alumnat podreu investigar i aprofundir sobre el canvi climàtic a l'aula. Hi hauran 2 sessions virtuals, una el 17 de febrer on els científics explicaran quina recerca estan fent i la metodologia i una el 28 d'abril on l'alumnat exposarà la seva investigació segons la temàtica escollida i amb el científic expert.

3. Acordem el manifest: el 26 de maig ens trobarem amb un grup reduït d'alumnes per acabar de decidir els continguts del manifest on es recolliran les nostres demandes cap a la comunitat científica, l'administració i la ciutadania.

4. Jornada científica: el 16 de juny tindrem la oportunitat de participar en la jornada científica que s'organitza a nivell de ciutat i exposar el manifest que haurem el·laborat prèviament.

Inscriu-te a través d'aquest formulari:

           

* DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ: 29 de Gener del 2021. Places limitades!

Qui pot participar-hi?

Aquesta és una proposta de treball i d’intercanvi per a joves destinada a alumnat de cicle superior de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius

 Quina és la seva durada? 

Constarà de diverses fases i tindrà una durada de tres mesos, de febrer a finals d’abril. La sessió informativa serà el 10 de febrer de 17:30 a 17:30 h i la jornada científica el 16 de juny.

No hay comentarios: